salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, September 7, 2012

summer brothers...

untuk kali nie pulak cerita pasal cerita China buatan Malaysia...dari banyak cerita China yg disiarkan dari malaysia inilah cerita China yg paling best dan terbaik...mutu dan taraf pelakon setaraf dengan pelakon2 yg berasal dari Hong Kong...

okey..cerita Summer brothers disiarkan pada setiap hari Isnin hingga Khamis pada jam 9.30 malam hingga 10.30 malam di NTV7..mengisarkan tentang hubungan adik beradik, kejayaan dan kegagalan dan percintaan...watak utamanya iaitu Xia Wei Zhong lakonan William San merupakan bekas pemain badminton kebangsaan yg dituduh menggunakan dadah sewaktu kejuaraan Dunia....disebbkan spekulasi itu kemenangannya di Kejuaraan Dunia telah ditarik balik....dia menjadi murung dan tinggal bersama beberapa org lain di sebuah rumah...

setelah berjumpa dengan adiknya yg terencat akal, Ah Di lakonan Coby Chong...dia tinggal bersama He Bi lakonan Adrian Tan dan kakak He Bi, Fei Fei lakonan Lim Jing Miao yag mana juga seorg yag lurus bendul...mereka hidup seperti sebuah keluarga dengan tuan rumah Rui Li lakonan Jojo Goh...

well terus terang aku cakap bukan senang nak jaga adik yag terncat akal...kepayahan yag ditunjukkan oleh Wiliiam San ternyata membantu aku untuk menghayati cerita tersebut....lakonan Coby Chong memang betul2 menyayat hati...character lawak yg ditunjukkan kadag mencuit hati tapi jika dia sedih memng menyentuh hati...aku x malu nak cakap aku menitiskan air mata bila tengok cerita nie....

kan best kalau ada drama macam nie lagie lagipun Adrian dengan Jojo Goh aku boleh cakap diorg meng hensem dan cantik...lakonan pun memang berkesan....aku x tau nak citer apa kalu korg nak tau citer nya macam mana klik kat sinie...summer brothers


No comments:

Post a Comment