salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 2, 2012

terima kasih...

ungkapan terima kasih bukannya susah nak sebut...hanya dua perkataan jer...tapi biasalah dua perkataan jer pun orang amik mudah...sebnarnya post aku kali nie nak mengucapkan terima kasih kat beberapa org dan pihak...

1.Allah S.W.T.
terima kasih dan syukur aku panjatkan ke hadrat-Mu kerana dengan limpah dan kurniaMu dpt juga aku lahir di dunia yg penuh dengan keindahan dan asam garm kehidupan...ia sememangnya membantu aku dalam menghadapi hidup yg sangat bermakna ini...

2.Nabi Muhamad S.A.W.
terima kasih juga aku ucapkan padamu kerana membawa sinar Islam dalam kehidupan Manusia sehingga aku dilahirkan dalam Islam...ternyata Islam itu sesuatu yg indah...meskipun banyak dugaan dan halangan yg menimpa diri..tidak akan tergugat keimananku dek kerana hasutan syaitan laknatullah...

3.Ibu Bapaku..
mom and dad thank you so much for give birth and raise me up until become someone..eventhough it's not had occured yet but i'm still searching for myself and become someone great in future...thank you jugak tuk kasih sayang dan pelajaran yag telah diberikan...

4.friends
thank you so much for being part of my life and colored my sorrow life with your smile and cheers..eventhough i'm not reply with something you want but I want you to know. no matter what happen i'm still loving you and never reach a second in my mind to be regret for having relationship with you...

5.UiTM..
tahnk you sebb bagi saya peluang untuk menjadi seorg pelajar universiti walaupun x berkesempatan tuk menghabiskannya...terima kasih pada lecturer yg bayak membantu sepanjang pengajian...terima kasih kepada semua org yang mengenali diri ini....

6.'mereka'...
aku ucapkan terima kasih kat korg....aku cakap betul2 aku syg korg sagt2...hope this friendship will never end...

No comments:

Post a Comment