salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 2, 2012

september....

kemungkinan tuk bulan september nie jumlah post yg akan tulis mungkin kurg dari bulan Ogos tapi yg sure lagi banyak dari bulan Julai arrrr....kenapa sebb bulan inie arrr aku arsa bulan paling sibuk dalam kalendar baik taun 2012 ataupun dalam hidup aku...meh aku citer...

1.tragedi 11 september..
runtuhnya Menara Berkembar WTC di New York disebbkan serangan pengganas masih lagi segar dalam ingatan...begitu senang nak meruntuhkan dua menara dengan hanya menggunakan dua buah jet....dan senang juga untuk mati....runtuhnya jer menara 3000 org matie....tapi sekarag nie Ground Zero tue dia nak buat kawasan baru yg mana bangunan utama dia iaitu Freedom Tower berketinggian 538 meter dibina di atas tapak tue...selain 6 bangunan lain....harapnya Barcak Obama tau arrr apa yg patut dilakukan...harapnya tiada lagi berlaku perkara2 macm nie.....

2.hari Malaysia 16 September.
Kita selalunya menyambut kemerdekaan pada 31 Ogos 1957...itu untuk Tanah Melayu tapi untuk Sabah dan Sarawak diorg tak merdeka lagie....jadi 31 Ogos tuk takder makna arrr sebb Sabah 31 Ogos 1963 okey lagie arrr....Sarawak 16 september taun yag sama..kalau nak merdeka cakap jer arrr kemerdekaan Semenanjung Malaysia....tapi boleh ker macm tue kenapa nak pisah2 kan...pada aku x kisah arrr...31 Ogos, 16 September ker...dua2 tarikh nie penting...bak kata Dato Seri Dr. Rais Yatim....walaupun apa pun yag berlaku merdeka tue tetap dalam genggaman...

3.14 september 
tarikh nie tarikh lahir aku...pada taun nie aku bakal berumur 21 taun and aku bakal jadi pengundi rasa seronok sangat....sebb kita boleh menentukan masa depan kita....saya pilih mengundi...eahhh belum lagi ea....okey takper arrr aku tunggu...hihihihi......

No comments:

Post a Comment