salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 9, 2012

bicara aku dan dia.....

right now it is not about aku dan mereka tapi aku dan dia.....

"hai you tengah watper??" Dia bertanya..
"takder arrr tengah baring2 nie.."aku menjawab..
"malam nie teman I makan????"dia mempelawa..
"I takder duit lar..."aku jujur berkata...
"takper I belanja..."dia memberitahu..
"okey...then kita jumpa kat mana and pukul berapa????"aku bertanya...
"The Chosen One pukul 9.00..ok?"dia menjawab...
"okey",aku mengiakan sahaja...
"tapi ingt pukul 9.00 waktu malaysia key not janji Melayu...."dia berguarau namun masih kedengaran tegas...

for the first time aku datg awal dari dia...dia ajak kawan dia Y...dan aku ajak A, S dan Ab...
"mana yg lain?" tanya dia sebaik sahaja sampai....
"tak sampai lagie.."aku menjawab.
"hmmm janji Melayu arr tue.."dia mengeluh..

setelah beberapa lama akhirnya A, S dan Ab pun sampai...
"sorry Im lambat sampai..A nie banyak songeh," jelas S kepada dia...
"korg nie memng arr...."dia seakan merajuk...

masing2 memesan makanan...tiba2 keheningan dipecahkan dengan soalan dari A..
"Im..ko sayg kat D x?"A bertanya....aku agak terkejut, apa muslihat A nie...
"Apa ko cakp nie A?"aku bertanya marah...
"sajer tanya Im,"A menjawab....
"Im jagn jawab,"aku mengarahkan....
"eleh malu lah tue..."A mengulas lanjut....

jumpa di bahagian 2...

No comments:

Post a Comment