salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Thursday, September 13, 2012

ahad nie...

ari ahad nie aku balik kampung balik kat BP....pastue aku keje....tapi sebelum tue jumpa arr dengan yg lain sebelum mengucapkan kata2 terakhir kepada merka yg pernah mewarnai kehidupan aku...aceceh macm nak berpisah sangat plak.....nntie ada masa aku dtg Shah Alam balik jumpa korg....

mungkin kita ada byk pertelagahan tapi semua tue tak menjadi kudis kan dalam hubugan kita..mungkin ia sedikit berdarah namun xlah seteruk mana....aku jumpa ngan coursemate aku..ada sorg rasa nak berhenti macm aku gak dia mohon Unisel dapat Human Resources degree level....

tapi dia risau kalau dia berhenti nnt kawan baik dia P, takder kawan tuk wat discussion....jadi lepas bincang tiga penjuru antara aku, dia dan P..akhirnya P memutuskan bahawa dia tak kisah pasal tue yg penting kwan aku tue pikir pasal masa depan....

mungkin agak marah sebb xder kawn lepas nie tapi nak buat macm mana akalu itu pilihan...dia sebagai kawan hanya boleh menasihati sahaja....apabila meminta pendapat aku..aku just cakap ko patut sambung belajar amacm yg akak aku cakap pada aku dulu....ko pilih apa yg ko rasa terbaik dan bertanggungjawab atas pilihan yg ko wat.....

macm aku...aku x berjaya sebb aku yg pilih untuk berhenti tanpa paksaan..jgn salahkan org lain tapi salahkan diri sendiri kerana itu pilihan yg kita wat....jagn membangau lagi...

No comments:

Post a Comment