salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 2, 2012

lagu yg best part 2....

sambungan tuk lagu yg best seterusnya.....

4.Numb-linkin Park
inilah lagu pertama dari kumpulan Linkin Park yg aku suka...masa dulu ada lagu dia aku dengar "breaking the Habit"...tapi lagu tue x best sangt sampailah aku dengar lagu Numb nie...lagu nie ada 68 juta views kat youtube and aku rasa best jugak arrrr lagu nie eventhogh dia punya tue agak keras kan suaranya...Chester Bennington vocalist utama dia...kalau dengar suara dia...aku boleh cakap..."he siang like an angle, he scream like a devil"....dia punya suara sngt2 soft bila dia tak jerit....and bila dia jerit he's the only male singer who reached the highest note or vocal range...


5.When You're Gone...
lagu Avril lavigne yg sentiasa terngiang-ngiang di telinga aku....aku jadikan lagu soundtrack tuk video presentation aku masa kat matrik dulu...tapi bukan under Daus Motion Picture...video nie official punya...cerita pasal The Independent Boy.....yg mana seorg pelajar yg x biasa tuk tinggal kat hostel terpaksa berpisah dengan bapak dia....lagu nie pun aku suka sebb lirik lagu dia ada makna yg tersendiri and it tells about the consequences yg berlaku bila kita x appreciate satu hubungan and org itu pergi meninggalkan kita...

6.Gemilang-Ella...
lagu nie aku suka sangt2....sebb dia ada makna tersendiri..ini arrr soundtrack video pertama aku under Daus Motion Pictures....masa baru lepas dinner and aku buat arrr video Memori Sispa Night Begins...memng sangt menyentuh hati...(pada aku arrrr...)..cerita pasal kesusahan dan kepayahan yg melanda semata-mata untuk dinner...sikap pentingkan diri, bergaduh semua ada....at the end satt gemilang yg akan tiba bila bnda tue selesai...dan kita akan kecapi bersama sebagai satu batch....huhu...


No comments:

Post a Comment