salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 9, 2012

audience blog aku....

supposely aku tak payah citer bnda nie tp sebb nak citer gak...so aku pun taiplah....blog aku nie tak adalah popular manakan....bolehlah jugak viewsnyer...huhu....okey...

untuk blog aku nie..setiap hari aku belek2 arr blog aku nie...mana arrr tau kot2 tergerak hati ker nak update kan tp so far seminggu sekali arrr aku update..tapi kalau aku dah update hah ko sekali enam..lapan post satu hari....just sajer nak merepek kat blog nie kan...biar korg baca sampai muntah...hahaha.....

balik pada citer aku nie...audience blog aku majoriti orang Malaysia arrr termasuklah aku sendiri...hihi....pastue secondly Russia...aku x tau macm org Russia boleh tergerak nak tengok blog aku nie...aku tanya kawan aku...sebnarnya probabaly org Malaysia jugak...mungkin sebb dia guna e-mail Russia itu yg tengok dari Russia tue.

kita punya e-mail *******@yahoo.com.my.....my tu represent Malaysia..
kalau ada yg lain contoh...*******@yahoo.com.uk....uk tue United Kingdom...

lepas Russia, United States, Indonesia, United Kingdom, Singapore, Germany, Philiphines, Thailand, and Australia...tp ada jugak yg datg daripada Canada, Georgia, South Korea, Turkey, Tanzania and Brunei.....alhamdulillah macm2 negara tengok....

jumlah blogger kat Malaysia ada 500 000 org...kot...dalam batch Sispa ada empat termasuk aku....so kitorang antara jumlah kecil dari 500 ribu org tue yg buat blog....huhu....tak tau arr masa depan macm mana...sekali ada idea di kepala aku nie ...aku akan update....kalau boleh setiap hari nak update tapi duit xder terpaksalah seminggu sekali....

No comments:

Post a Comment