salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Thursday, September 13, 2012

set a new record dan AAA

bila dah sibuk post mengepost pasal bnda2 merepek nie tak pasal2 dah 24 post darrr bulan nie.....aku dah set a new record...daus daus dan dan arrr ko....25 post jer post termasuk yg nie....org lain tue agie arrrr berpuluh2 lagi post diorg....eahhh biar arrrr ko sibuk apasal....hahaha..

well sambil bercerita pasal new record...aku nak citer pasal bnda yg telah berlaku semalam...it's not semalam arrr tapi beberapa hari yg lalu....aku baru sampai kat Padg Jawa nek KTM and then ada org call aku, dia kata "nnt kalu dah sampai Padg Jawa, call or mesej aku..., aku amik,"..aku agak terkejut jugk arrr sebb dia buknlah org yg sepatutnya yg cakp macm tue kat aku memandagkan kami punya sejarah yg tersendiri...

disebbkan beberapa perkara yg berlaku, aku dan AAA tidak bertegur sapa selama hampir setaun anmun segalanya berubah bila raya menjelma....dia bagi mesej kat aku and inilah conversation aku dan AAA....

AAA: Daus..sem depan ko takder terus ker or ko rest satu sem?
Aku:   aku takder terus arrr A..aku x sambung belajar..
AAA: dah tue ko x nak turun UiTM terus...mailah..aku dah balik Isnin nie...
Aku:   aku turun jugak UiTM amik barg yg masih tertinggal kat pajabt selesaikan apa yag patut and tehn balik arrrr...
AAA: biler ko nak datg sinie??? daftar 9/9..ker ko nak tunggu kitorg sumer dah ada..?
Aku  :daftar 9/9 so aku dtg esoknya arrr biler semua dah ada...
AAA:Kalau ko nak dtg awal bley jer...aku ada kat pjabat....
Aku:  Ohh ye ke?alang2 tue bley ko tengok yg masih tertinggal...btw ko sihat???
AAA:insya-Allah tak ilang tak...urusan fak ko dah selesai darr...ko dah bagitau Pn N...???
Aku:  Belum agi..no dia pun aku takder...
AAA:dia bagi nombor telefon pn N....
Aku  :terima kasih A..fak sumer dah selesai darrr...tinggl yg kat library jer....
AAA:nie mesti pinjam buku lebih aritue or ada buku x plng lagi..huhu..
Aku  :Ahh pasal tue arrr...ko kenapa dtg awal plak...???
AAA:aku ada keje sikit kat sinie...
Aku  :ohh yeke??? oh maklumlah dah jadi Tn A kan....haha..
AAA:huhu...ayah ngan kakak ko macm nie....dia okey x ko berhenti nie???
Aku:  ayah ngan kakak aku bagi lampu hijau..nnt kalu sumer dah okey boleh sambung balik...
AAA:ohh ye ke???dah cari keje lum??? kalu ko nak sambung boleh jer sebb ko pilih nak berhnti bukan kena kick...apa pun keje itu betul2...bila sumer dah stabil baru sambung balik...sebb matrik bukan sijil pun..ko guna arrr sijil Lt. Muda ko tue...
Aku :itu jer A yg aku ada....kirim salam kat semua yer..mana arr tau kot2 x sempat ker...

sampai sahaja dia di Pdg jawa....dia bawk aku gi Barra and aku pesan makanan dan kembali ke markas...

AAA:diorg semua kat dalam masuk arrrr...
Aku:  ko masuk dulu arrr A...aku nak tepon org jap....
AAA:ko naktepon saper...ko jangan lari pulak....
Aku:  aku x lari arrrr A..aku kat sinie jer...

betul sangkaan AAA, aku kemudian melarikan diri bagi mengelakkan betemu dengan "mereka"..."aku dan dia" dah okey darrr tapi aku x berani nak bertentg mata dengn yg lain kerana "aku dan mereka" punya sejarah masing2...

No comments:

Post a Comment