salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 2, 2012

lapan post satu hari...

aku inie arrr hari paling banyak aku post dalam blog....aku x tau kenapa...tapi waktue sekarg nie idea mencurah-curah..ada jer nak post...itu arrr inie arrr....

biasa aku post dalam blog paling banyak enam post tapi kali nie aku pecah rekod jadi 8 post..so aku tak tau aku pecah rekod lagi ke tak...tapi dalm masa dua jam nie lapan post...it's quite okay...bersyukur sebb ada idea yg bayak masa sekarag nie...eventhough bayk post aku wat tapi belum sampai agie arrr tahap addicted tue...mungkin akan jadi addicted bila ada laptop sndiri...hihi...

aku sebenarnya x kisah sangt nak update blog nie janji aku dapat update...tapi duit plak masalah...nak gie CC satu jam 2.50 ringgit...mahal kot...sebb tue arrr kadg2 jer aku gi CC..bila dah gie tue memng lama gak duduknya...sampai kematu punggungnya.....

korg bley tengok arrr apa post yg aku tulis tuk arinie ajer....hmmm  betul aku cakap arinie plak banyak aku post macm taun lepas...satu post satu bulan pun x larat...ada sekali tue sampai lima bulan aku x update...tp sekrg nie fuhhh minat mengelegak....kalau tak addicted lagi dah lapan post satu hari...korg baygkan bila aku tengah addicted....

2 jam=8 post
24 jam(memng tak arrrr...)=96 post...

1 hari=96 post
1bulan=96x30
          =2880 post....x banyak mana pun...huhuhu....

tapi skarang nie aku biasa jer arrr...ada mood aku nak update aku update...tapi mood tue datg agak lama gak arrr.....key arrr...AJ, Dieyla, Jijah..Wanie...jom kita update blog...ahaha...

No comments:

Post a Comment