salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Friday, September 7, 2012

time shock...

bnda nie biasa berlaku biler kita yg tinggal kat timur berhijrah dekat Barat...sebb bila kita tidur diorg bangun...bila kita bangun diorg tidur..itu arrr yg berlaku sebenarnya...so macam mana korg rasa....pernah kena time shock????

time shock nie dia berbeza dengan culture shock...culture shock tue berlaku kat mana2 jer....macam rusa masuk kampung....tapi time shock nie dia macm burung hantu...siang tidur malam berjaga..jadi guard...aku pun pernah kena time shock nie...bila kat U..aku biasa tidur lambat sebb nak siapkan assignment so kalau pukul dua tiga pagi x tidur tue biasa arrr tapi bila balik kampung xder keje nak wat bangun pun pukul 12.00 tengah hari....mana taknya...lepas sembahyang Subuh tidur balik hihihi...

hmmm korg tau x sepanjang seminggu aku meronta-ronta nak update blog tapi kali nie tak banyak arrr macm minggu lepas 3 post jer kali nie....okey arrr sebb duit pun x cukup kan...haha...

sepuluh hari bulan aku balik Shah Alam selesaikan apa yg patut and then balik kampung cari kerja...aku ada ckp kat kawan2 aku pasal bnda nie diorg ckp sambung jer arrr tinggal setaun jer kan...tapi kalau itu keputusan aku...diorg cakap buatlah apa yg terbaik..tapi dengar arrr jugak pendapat org lain....

so aku dah decide aku stop sekejap belajar...bila dah okey semua bnda baru aku sambung balik yg setaun tue....aku ngan time shock untuk uruskan segala benda....

No comments:

Post a Comment