salam and Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!Jemput masuk ...korang sangat dialu-alukan.....dekat sini korang boleh tau arrrr macm mana aku merepek meraban...post benda merepek and cerita pasl all this stuff yang berlaku sampai arrr sekang...jangan segan2x....hahahha!!!

Adios...

Sunday, September 2, 2012

duit raya...

raya masih ada lagie so cerita arrr post pasal raya lagie kan...

kalu dulu aku selalu gak arrr dapt duit raya..maklumlah anak bongsu...ayam tambatan...setaun duit raya tue ada arrr dalam 600 ringgit macm tue....as we going older jumlah tue dah makin sikit...sekarag kita plak kena kuar wit....taun nie aku dpt wit raya 138 ringgit...x macm dulu...takper arrr ikhlas org bagie kan..kita yg menerima nie terima jer arrr...

dengan pertambahan ahli kuarga aku skarg dah ada 17 org ank sedara tambah sepupu...kalau anaksedara rue 8 org...sepupu 9 org (yg bawah umur arrr...)...anak sedara aku paling tua bawah umur aku dua taun that means 19 taun...second 16 taun....ketiga 12 taun....4..11 taun...lima ngan enam 5 taun...tujuh 3 taun...lapan setaun...

sekarg aku sebagai Pak usu kenalah bagi wit raya pada ank buah...xder arrr banyak amna ada arrr sekian2 jumlahnya tapi amaun berbeza mengikut tingkatan umur...huhu....

sebenarnya memang best dapat wit raya nie lebih2 lagi bila dapat banyak and wit tue disimpan...macm aku sekolah dulu..ayah aku kasih 4 ringgit...aku simpan seringgit sebb masa rehat aku x makan kira terus makan tengah hari sebb  tue aku muntah bila makan pagie...soa sebulan tue tolak adalah dalam 20 ringgit lebih tue....kali kan dengan 6 bulan sebelum cuti penggal....dapat dalam 120 tue masuk dalam bank ....aku wat bnda nie dalam tempoh 5 taun sampai abis SPM campur ngan BKP 770 ringgit total dalam 4651.85 ringgit...bnyk kan.....tapi semua aku dah kuar buat akaun tue buat akaun nie...dah setiapa akaun tue ada dalam 100 ringgit....

korg dapat wit raya baper????nak duit raya angkat tgn....hahaha

No comments:

Post a Comment